tiistai 22. heinäkuuta 2014

Tästä matka voi alkaa


Pienistä teknisistä ongelmista huolimatta oon ehtiny ajastaa riparin ajaksi muutaman postauksen tulemaan tänne. Viime päivinä mulla on ollu niin paljon tekemistä, että oon joutunu jättämään Pinjan mökillä tehtävät yöuinnit tällä kertaa väliin ja heräämään aikasin, että ehin leipoa torttupohjan ajoissa (minusta kaupan torttupohja ois ollu ihan hyvä vaihtoehto). Kaikessa hässäkässä oon varmasti unohtanu pakata kaiken oleellisen mukaan, mutta tänään mie kuitenkin lähen ekaa kertaa isostelemaan riparille - ja vielä oikein super pitkälle riparille, mikä sisältää kaikkea spesiaalia (vähän pelottaa)!

Ehin kuitenki eilen pikasesti käydä korjauttamassa minun kohta haaroista repeävät farkkushortsit isoäitillä ja samalla räpsin isoäitistä ja isoisästä kuvia kansallispuvut päällä. Käytiin myös pitkästä aikaa Eevin, Pinjan ja Lumin kanssa yhessä porukalla jossaki - tällä kerralla suunnattiin Cafe & Bar 21 ja höpötettiin kyllä vaikka mistä maan ja taivaan välillä. Harmi, että nyt oli kuitenki vaan tosi vähän aikaa kaikkien menojen vuoksi, mutta vielä me pietään kunnon tyttöjen ilta. :)

Pitäkää mulle peukkuja, että minun isostelu mennee hyvin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti