sunnuntai 5. lokakuuta 2014

Mieleni tekee vohveleita


Ollaan eletty naisporukalla tää viikko. Tiistaina meinasin pökertyä ja oksennella ilmaa tyhjän mahan ja pitkän päivän summana.  Jalat kohti kattoa ja ruokaa masuun, niin elämä jatkui. Oon tökkiny tärkeät ja ihanat muistot ja ihmiset taas kuvien muodossa seinään, jossa oli pitkään musta laatikko. Sitten on ollut hyytäviä päiviä, joista on kuitenkin löytynyt lämpöä. Rakkaustarinoita toisensa perään - kaikilla muilla kuin minulla - joita oon saanu olla ikuistamassa (hääpotrettien kuvaaminen on parasta mitä on, kun toiset on niin onnellisia). Uuden opiskelijakunnan hallituksen kanssa ollaan perjantaina tutustuttu toisiimme ja kyllä on edelleen tunne, että hyvä tästä tulee! Kauan odotettu soul- & funk-musiikin kurssi on taas alkanu ja me ollaan kovalla tohinalla tekemässä keikkaa marraskuulle (enemmän mainostusta tulee sitte ko mie oon saanu sen mainosjulisteen tehtyä). Syyslomasuunnitelmat on lyöty lukkoon ja vanhojen harkat alkaa ens viikolla, iik! Vielä viikko, niin sitten pääsee näkemään rakkaita ihmisiä Helsinkiin ja muutenkin rentoutumaan lukemalla kolme kirjaa kouluhommia varten. Eilinen oli kuitenkin jo melkosta rentoutumista, kun olin kuuntelemassa GRRssä hyvää musiikkia - Herrasväki ja Ida Elina oli niin huippuja, että mie en kestä!

Kaiken tämän keskellä aamukahvikin ehtii kylmetä, mutta onneksi sunnuntaisin on ihan sallittua juoda useampi aamukahvikippo.

2 kommenttia: