lauantai 8. marraskuuta 2014

Kolmekymmentä kipaletta

Minun elämä on viime päivinä ollu tosi stressaavaa ja kiireistä, niinko oon varmaan täälläkin antanu ymmärtää. Viikonloppujenkin pitäis olla rentoja, mutta mulla on tuhat ja yks deadlinea ens viikolle, ennen kun koittaa lähtö Turkuun MNFään, jonka takia hommaa riittää - varsinkin, kun huomenna on vielä se tärkeä isänpäivä, jota varten oon leiponu, tehny kortteja ja ostanu kukkia. Musiikki on kuitenki se, mikä minut on pitäny hengissä kiireisimpinäki päivinä - oon niin onnellinen, että mulla on tässä jaksossa musiikinkurssi, jolla me järjestetään keikkaki ens keskiviikkona, koska koulupäiväänki on saanu mahutettua yhtä lemppariasiaa astetta enemmän. Uuteen puhelimeen on Soneran puolen vuoden koeajalla tullu hommattua myös Spotify, johon varmaan koukutun ihan liikaa, että sen käyttöä on pakko jatkaa ilmasuuden loputtuaki... Tässä kuitenki muutamia minun soittolistan soitetuimpia biisuleita tällä hetkellä! :)


En myönnä, että oisin seurannu tätä Vain elämää -kautta tiiviisti tai oisin alottanu jo joululaulujen fiilistelyn. Tai että muutama keikkalaulu soi päässä jatkuvasti.


2 kommenttia:

  1. Mikä puhelin sulla on testissä?:) Onko ollut hyvä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on sony xpheria z1 compact valkosena! ostin sen nyt syksyn alussa ja oon tykänny tosi paljon. ei oo mitenkään reistaillu ja tää on kyllä minun tarpeisiin soppeli :) suosittelen!

      Poista