tiistai 16. joulukuuta 2014

Et olekaan kaikki, mitä joululahjaksi haluan

Viime vuotiselle postaukselle haluttiin jatkoa, niin nyt oon sitten alkanut keräilemään jo pidemmän aikaa joitakin juttuja ylös, että muistan sitten niitä toivoakin! Joku ihanainen siellä ruudun takana siis vielä toivoi, että tekisin samalaisen postauksen kuin viime vuonna, joten tässä sitä ollaan. Toiveita on enemmän, mutta aikalailla samoilla linjoilla mennään ko viimeksikki!



Vain elämää - Suurenmoisia lauluja -nuottikirja on semmonen, mitä oon kuolannut Suomalaisessa Kirjakaupassa jo useamman kerran. Meinasin itseasiassa sen syksyllä jo ostaakin, mutta äiti yritti toppuutella. 

Suomipopin Superbändit -nuottikirja on samaa sarjaa ko tuo äsken mainittu. Ehkäpä nyt saisin sen! Haluaisin niiin soittamaan uusia lauluja.

The Fault in Our Stars -kirja ja -leffa kuuluu myös minun lahjalistalle (ja niin varmaan monen muunki...). Luin tuon kirjan jo enkun kurssille, mutta koska se oli mulla lainassa, niin ois kiva kotiuttaa se joko suomen tai englannin kielisenä. Ja koska rakastan elokuvia, niin se myös! 

Ainoat oikeat -leffa! Vuokrasin sen syksyllä ja rakastuin siihen ja Ilkka Villiin. Oisin voinu kattoa sen niiiin monta kertaa putkeen, koska se oli minun mielestä tosi hyvä. Tai ainaki minun tyylinen.

Hits 2014 -nuottikirjasta ei varmaan tartte sanoa enempää?

Ylpeys ja ennakkoluulo -leffa on kuulunu minun toivelistalle jo useamman vuoden ajan, mutta valitettavasti äiti ei oo sitä kovan etsinnänkään jälkeen löytänyt. Ehkä jollakin tänä vuonna kuitenkin nappaisi! Tuo on kans yks minun lempparileffoista ja ois häpeä, jos sitä ei itellä ois.

Jane Austenin jalanjäljillä -leffa on vähän niinko tuo ylempi - monta vuotta ollu listalla, mutta en sitä vielä omista, niin nyt toivotaan parasta!

♥ Uuden Vain elämää -kauden levyt Päivä ja Ilta sisältää niin mielettömän hienoja covereita, että sen tahtoisin. Jos joku sanoo, että CD:t on antiikkisia, niin hävetkää! Minusta kuitenki tuntuu, että tämmöset ostetaan meille kotiin (tai ostan ne äitille lahjaksi...).

♥ "Oon pidemmän aikaa katellu Sonyn omaa 11-18mm f/4.5-5.6 objektiivia, mutta saapa nähdä, jääkö tämäkin minun hankittavaksi, kun meillä on ollut vähän sellainen jako, että ostan ite kameratarvikkeeni. Oon myös katellu Sonyn 20mm f/2.8 objektiivia, mutta se on aika tyyris (ei sillä, etteikö tuo 11-18mm olisi...), niin ehkä säästän siihen ja ostan sitten." ...suora lainaus viime vuoden postauksesta. Ei mulla oo vieläkään rahaa, kun uus puhelin söi kaiken.

Lyran puuvärit tänne heti nyt kiitos! Noita on aina ollu kuviskoulussa ja ihan itkettää, kun en niitä siellä enää koskaan tartte kiitos valokuvauksen työpajan valitsemisen. Mulla on kuitenki kotona ihan säälittävät puuvärit, joiden tilalle tuommoset täydellisyydet haluaisin. Suosittelen myös kaikille puuvärien ostajille - nuo on Parhaat isolla P:llä!

Keepcup on kans semmonen juttu, minkä perään oon jo kauemman aikaa kuolannu, ja jolle on tämmösellä kiireisellä ihmisellä tarvettakin. Yritin metästää semmosta Helsingistä syyslomalla, mutta löydettiin Tuulin kanssa vaan ihan oksennuksen värisiä, joita en kyllä haluais ikinä itelle. Ehkä nyt sitten jostaki tämmösen saisin!

Frendien kaikki tuotantokaudet, voih! Tuohon sarjaan ei ikinä kyllästy ja se on ehdoton ykkössuosikki. Mulla ei kuitenkaan oo omia DVD:tä oo, joten ois kiva saada semmoset kaikista tuottiksista, ettei koko ajan tarttis muilta lainailla.

♥ Nyt mie ihan oikeasti tartten uudet silmälasit. Näytän ihan ala-asteikäseltä ne nykyset lasit päässä (noloa, täytän kuitenki kohta 18) ja niille ois oikeasti tarvetta. Mulla on koko syksyn ollu tosi väsyneet silmät ja niinko aikasemminki, silmälasit auttaa siihen ongelmaan, kun on vaikea pysyä rivillä yms. 

Kamalan paljon toiveita, melkein hävettää. Tiiän kuitenki, etten kaikkea tuu todellakaan saamaan, mutta ainahan voi toivoa! Löytykö samoja lahjatoiveita? :)

2 kommenttia:

  1. kun viimeks puhuit Ainoista Oikeista, niin kommentoin silloinkin. Muttakun Ilkka Villi ♥ ja koska oon kahtonu tuon viimesen puolen vuoden sisään vissiin ainakin 8 kertaa, että suosittelen sen hommaamista omaan hyllyyn! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ilkka villi on todellakin ♥ mie oon kattonu vaan kerran ja jos en jostaki saa tuota kohta käsiini, niin itken!

      Poista