lauantai 3. tammikuuta 2015

Mitä paketeista paljastuikaan?

Tässä ne nyt sitten on! Joululahjat vuosimallia 2014, vaikka jo seuraavassa vuodessa ollaan menossa (minusta ei oo liian myöhästä tehä tätä postausta, koska onhan meillä vielä joulukuusiki sisällä...). Paljonhan niitä taas tuli ja oon näistä kaikista hurjan kiitollinen! Suurin osa lahjoista oli semmosia, mistä on mulle enemmän hyötyä tulevaisuudessa, mutta kaikki kyllä oli täysosumia. Muutamat lahjat (esim. uusi yöpaita, kahdet tossut ja muutamia kosmetiikkajuttuja) on päätyny jo käyttöön ja sen myötä hautautunu minun huoneeseen, kun oon alottanu laatikoiden siivoamisen, minkä seurauksena minun huone on nyt vähän puff (tosin raakasuklaantekopaketista ja Kalevala korun Siivet-korviksista en vaan saanu hyviä kuvia, anteeksi siitä). En näistä kamalasti osaa mitään selitellä, että jos haluatte jostaki tietää enemmän, niin pistäkäähän kysymyksiä tulemaan - vastailen sitten parhaani mukaan! :)


Jos alotetaan pehmeistä paketeista, niin papereista paljastu uus neule, ihanat raidalliset isoäidin tekemät lapaset, kahet patakinttaat ja toisiin mätsäävä esiliina! Omistan nyt kolmet patakinttaat, joten ainakin voin olla varma siitä, että näpit ei oo palamassa, kun keittiössä puuhailen. Oon myös ihan mielettömän rakastunu tuohon mustavalkoseen Finlaysonin kuosiin! 


Kirjojen ja leffojen puolelta sain The Fault in Our Stars -leffan ja kirjan (suomeksi) sekä neljä nuottikirjaa: Suomipopin helmiä 7, Hits - Suomipopin sankarimiehet, Suomipop: Naiset! ja Vain elämää - suurenmoisia lauluja. Voitte vaan arvata, miten paljon oon soittanu pianoa nyt loman aikana.


Sain siis tosi paljon omaan kotiin muuttaessa hyödyllisempiä juttuja ko nyt, niinko Iittalan astioita, kinkkusetin ja mariskoolin. Päätin myös vihdoin syksyn aikana, että haluan Piano-sarjan aterimet omaan kotiin, joita nyt sitten sain ekaa kertaa. Aterinten alla oleva tarjotin on samaa sarjaa essun ja patalappujen kanssa, mutta tuon aion kyllä ottaa jo nyt minun huoneeseen johonki (kunhan saan siivouksen loppuun). Sain myös lahjakortin intialaiseen päähierontaan ja H&Mlle.


Totta kai joululahjojen joukossa oli myös vähän kosmetiikkaa ja semmosta ittensä hemmottelujuttuja! Oriflamen Tenderly-hajuvesi ja -vartalosuihke, ripsari, huulirasva, deodorantti ja suihkugeeli sekä erilaisia Dermosilin rasvoja (joista yks on jo käytössä, eikä siksi kuvassa) tuli kosmetiikkajuttuja - itse asiassa sain myös uuden punasen huulipunan, huultenrajauskynän ja puuterisiveltimen, jotka on tavaroiden peitossa olevassa meikkipussissa jo. Suklaan ja muutaman Teema-astian lisäksi sain myös Lidian tekemiä korviksia, kahvipurkin Lumilta (siellä on myös Muumi-talvikahvia sisällä) ja erikoisyksisarviskaakaota Pinjalta.


Vikana vielä muutama hyödyke, joiden käyttöönotto tapahtuu pian: pinkki led-avaimenperä ja tietokoneen hiiri sekä Derwentin metallipuuvärit ja maailman parhaat Lyran puuvärit, joista oon niin ilonen, että vapaa-aika menee varmaan vaan väritellessä kohta. Ollaan myös menossa nyt kevään aikana käymään optikolla, kun mulla on selvä uusien silmälasien tarve, mutta niitä minun vanhemmat ei halua joululahjaksi laskea (mulla siis on silmälasit, mutta ois jo uusien aika). 

Toivottavasti tykkäsitte, kun tätä oltiin kovasti toivottu! Mitä te saitte joululahjaksi? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti