keskiviikko 11. helmikuuta 2015

Tänään jäljellä kaksi


Vanhoihin on enää vaivaiset kaksi päivää ja koneen avaaminen ei oo todellakaan kuulunu niihin asioihin, mitä oon ehtiny viime päivinä tehdä. Vaikka autokoulun teoriatunnit on (melkein) saatu päätökseen, iltoja on pitkälle vieny turhauttaviksi venyneet tanssiharkat ja erinäiset muut jutut, kuten työt ja koemeikattavana istuminen. Jotenkin tuntuu, että vaikkei jakso oo kauhean työläs, mulla on jo nyt kamalan paljon hommia roikkumassa, mutta onneksi viikonloppuna voi huokaista tanssistressin jälkeen ja hoitaa nekin hommat!

Kaiken hiljaisuuden ja kiireen keskellä oon ehtiny taas hankkia itelleni kivan pikku flunssan, joka olis tarkotus taltuttaa perjantaihin mennessä. Mulle on myös viikonloppuna olleelta partiotahdilta - Lapin partiolaisten suurimmalta vuosittaiselta tapahtumalta - kertynyt kameraan ihan mukavasti kuvia, joita pitäisi muokkailla, ja huomenna olevista penkkareista tulee sitten toinen iso satsi. Tänään olin kuitenkin ite yhenlaisissa kuvauksissa avustamassa, kun meidän koululla kuvattiin lyhytelokuvaa. Erilaisia kuvauksia muutenkin toteutuu lähiaikoina ja tänään sain käsiini vihdoin lisää päättötyökuvia, jotka on kehitetty.

Elämä tuntuu välillä vähän tylsältä, mutta onneksi on aina mahdollisuus lämmitellä itseään molemmista päistä, että pääsee taas täysillä liikkeelle! Sitä paitsi, osaahan se elämä yllättääkkin päivä toisensa jälkeen vaikka jäätelöllä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti