lauantai 4. huhtikuuta 2015

Keltaisen valloitus


Ehdottomasti koko vuoden rankin koeviikko on vihdoin takana ja kokeista selvitty (toivottavasti ihan kiitettävällä tavalla vielä). Ylimääräsiä paineita koeviikolle toi myös Minun jokeni -kilpailu, mihin kavereiden kanssa viime tipalla osallistuttiin ja teoriakoe, jota kuumottelin tiistaina ja onneksi pääsin kerralla läpi - inssi sitte häämöttelee tällä hetkellä 13 päivän päässä! Torstain onnistuneen ajotunnin jälkeen tsemppasin itteäni sen verran, että jaksoin illalla vielä lähteä naapurilukion spring breakiin käymään, missä oli mulle ehkä yllättävänki kivaa. 

Eilen käytiin mummin luona pitkänperjantain kunniaksi syömässä ja samalla visitoitiin ekaa kertaa uudessa asuinpaikassa. Huomenna ollaan menossa sitten isän vanhempien luokse, jossa on käymässä perinteisen pääsiäisen tavoin meiän sukulaisia Ruotsin puolelta. En tiiä, kuinka moni muistaa, mutta oon viimiset pari vuotta ollu pääsiäisen aina seurakunnan leirillä, joten tuntuu hassulta olla pitkästä aikaa kotona, kun kaikki on keltasta, mutta toisaalta Ruotsin sukulaisia on tosi kiva nähä. Täytyy kyllä silti myöntää, että kotona pysyminen neljän päivän ajan on vähän tuskasta, kun oon niitä ihmisiä, jotka nauttii, kun on koko ajan tekemistä tai voi lähteä käymään jossaki. En vaan haluais kuluttaa elämästä niin monta päivää istuen kotona, vaikka miten pitäis välillä rauhottua.

Oon jotenki tosi innostunu tästä keväästä (sattuneista syistä) ja jotenki uutta intoa elämään anto pelkästään jo tänään se, että alotin uuden ihonhoitolaitteen käyttämisen, jonka pitäis parantaa ihon laatua huomattavasti kuukauden käytön jälkeen. Tämmöset projektit on mulle vaan yleensä tosi vaikeita, kun laiskistun niin helposti ja yhen käyttämättömän päivän perään tulee hupsista toinen jos kolmaskin, mutta nyt otan itteä niskasta kiinni ja vähintään kuukauden kokeilen. Uutta on toivottavasti luvassa myös blogin puolelle ainakin ens viikolla, mutta oon aatellu, että pääsiäisen aikana vähän uudistaisin blogin ulkoasua - en kyllä vielä tiiä miten - koska en selvästikkään osaa olla toimettomana kotona. Ideoita ja kommentteja otan siis vastaan! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti