lauantai 25. huhtikuuta 2015

Pyhitän viikkoni partiolle


Partio on vieny kaiken muun kiireisen elämän ohella ison palan jaksamisesta tällä viikolla - mikä ei oo silti verrattavissa ihanien ystävien uurastukseen, joille lähetettiin tsemppipaketti alkuviikosta. Koska on sentään partioviikko, ei muuta ois voinukkaan olettaa. Mie oon päivästä toiseen heilunu joka paikassa huivi kaulassa ja tuntuu vähän höpöltä, että ens viikolla liikutaan taas ilman, ihan niinko mitään ei ois tapahtunukkaan. Tällä viikolla kuitenki on tapahtunu niin paljon, kun oon pitäny koululla partioaamunavausta, ollu Pilkkeessä kokoustamassa ja kuvaamassa monena päivänä pop up -koloilla, inssi meni läpi huivi kaulassa ja tänään oon ollu tarpojien (12-15 -vuotiaiden partiolaisten) viikonlopputapahtumalla rastilla hommissa sekä syöny ite pyöriteltyä (muut pyöritteli, levä haisi niin pahalta, etten halunnu koskea) sushia. Huomenna on luvassa viimeinen rutistus, kun klo 9.30 alkava partiopäivä sisältää medialähettiläskoulutuksen esittelyä ja Suomen partiolaisten kirkkopyhän täällä Rovaniemellä, missä kuvaan taas hullulla vauhdilla kaikki parhaat hetket.

Niinko sanoin, partion lisäksi elämä on ollu muutenki kiireistä. Maanantaina alkaa Laulavan äitienpäiväkortin myynti (klikkaa, niin saat lisätietoa!), missä oon taas aika isossa järjestäjän roolissa. Maanantaina on myös kuvataidekoulun päättötyönäyttelyn ripustushommat, koska tiistaina klo 16 on kaupungintalolla sen näyttelyn avajaiset. Siellä on siis minun päättötyö myös esillä, joka tarkottaa sitä, että kuviskoulu on ihan virallisesti loppusuoralla - enää viis keskiviikkoa! En myöskään oo malttanu pysyä erossa ratista, joten oon pari päivää huristellu autolla menemään.

Tänään kuitenkin unohdan hetkeksi huivin, äitienpäiväkortin ja näyttelyn, ja meen kuuntelemaan ihanan Rosan keikkaa Cafe & Bar 21:seen Antin kanssa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti