perjantai 29. tammikuuta 2016

Just did it

Mulla oli maanantaina elämäni viimeinen koulu-uinti, ja tänään oli elämäni viimeinen lukiopäivä (koska koeviikkoa ja kirjoituspäiviä ei lasketa). Se alko bussimatkalla, jota oon kulkenu jo 3. luokasta lähtien ja loppu minun viimisen pakollisen kurssin (LI2) tuntiin, jolla juoksin elämäni viimeisen piippijuoksutestin. Viimeisen lukiopäivän takia (melkein kaikki) abit oli pukeutunu - minun mielestä ihan hirveisiin ja epäonnistuneihin - abihuppareihin, jotka päällä otettiin abien yhteinen kuva. Ihan viimeisillä hetkillä ehin myös ahistua tulevaisuudesta, mutta onneksi se ei oo niin pelottava, mitä se vois olla.

Samaan aikaan on sellanen olo, että "Höh, tässäkö tää nyt sitte oli" ja sellanen, että tätä päivää ois odotettu ja toivottu jo pidemmän aikaa. Tuntuu hassulta, että kaikki on ohi, mutta oon hymyilly tavallista enemmän sen takia. Ja ehkä vähän muunkin. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti